Vedno več podjetij in drugih organizacij informatizira svoje poslovanje ali pa se med seboj povezuje z različnimi oblikami e-poslovanja. Pri tem pogosto pozabljajo na poslovne procese, ki so velikokrat nepregledni, slabo definirani in neprilagodljivi ter imajo mnogo pomanjkljivosti, npr. neenotnost pri izvajanju, podvajanje dela ter nepoznavanje celotnih procesov s strani njihovih izvajalcev. Takšno stanje je neprimerno za informatizacijo, zato je treba poslovne procese ob informatizaciji poenotiti, poenostaviti, včasih pa tudi korenito prenoviti.
Seveda je tudi veliko primerov dobre prakse in s sekcijo želimo spodbuditi avtorje, da svoje izkušnje delijo z udeleženci konference. Za predstavitev v okviru sekcije bomo obravnavali vse prispevke iz omenjenega področja, še posebej pa bodo dobrodošli prispevki, ki bodo predstavljali izkušnje, metode ali raziskave, povezane z naslednjimi temami:
- Projekti prenove in informatizacije poslovnih procesov: dobre prakse, metodologije, problemi in možne rešitve, ocenjevanje uspešnosti projektov.
- Obvladovanje pomembnih dejavnikov ob informatizaciji poslovnih procesov: organizacijske in kadrovske spremembe, organizacijska kultura, management sprememb, odnos med managementom in informatiki, vloga vodstva.
- Obvladovanje procesov vodenja (poslovodenja) s pomočjo informacijskih tehnologij (strateško in taktično planiranje, organiziranje, nadziranje).
- Izbira primerne informacijske rešitve za informatizacijo poslovnih procesov: nakup ali razvoj, izbira rešitve in ponudnika, metode in kriteriji izbire, kdo naj pri izbiri sodeluje.
- Prenova poslovanja ob uvajanju ERP rešitev: ali je potrebna, kako se je lotiti, prilagajanje rešitev procesom ali procesov rešitvi.
- Uvajanje konceptov managementa poslovnih procesov ob informatizaciji poslovanja: merjenje in spremljanje procesov, izboljševanje procesov.
- Informatizacija medorganizacijskih poslovnih procesov: uvajanje e-poslovanja, managementa oskrbovalne verige (SCM), managementa odnosov z odjemalci (CRM).
- Prenova in informatizacija poslovnih procesov v javnem sektorju.
- Konkurenčne prednosti kot posledica prenove in informatizacije poslovnih procesov.